loading...
❤❀ ڪــــــــــافــہ تنهــــــــــــــــــایے ✿❤
محمد بازدید : 40 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (3)

سلام مهربونم ،میدونم بنده خوبی نیستم،میدونم تنهام نذاشتی

میدونم با وجود گناهایی که داشتم همیشه مراقبم بودی

خدا جونم باز هم تنهام نذار،کنارم باش

الان بیشتر از قبل ازت انتظار دارم،چون به غیر از خودم

باید مراقب یکی دیگه هم باشی که ازم دوره ولی دلم باهاشه

جونم به جونش بنده،بیشتر از خودم یا هر چیز و هر کس دیگه ای دوسش دارم

یکی که به خاطر من غرورشو شکست و کاریو انجام داد

که دوست نداشت،خدا جونم اگه اون طوریش بشه من نمیتونم زنده بمونم

حالا حکمت کاراتو میفهمم کسی که مال من بود و عاشقم

برام فرستادی،قول میدم لیاقتشو داشته باشم

عشقم دوست دارم

خدا جون عاشقتم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رها در تاریخ 1392/06/14 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

واقعا مطلب جالبی بودشکلک
پاسخ : نظر لطف شماست ... مرسی از نطرتون

این نظر توسط مجید در تاریخ 1392/06/14 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
_________بیا با هم تبادل لینک کنیم_______@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
پاسخ : چشم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام عرض میکنم به تمامی عزیزانی که به ❤❀ ڪافــہ تنهــایے ✿❤ ما قدم رنجه فرمودن : من محمد هستم و خرسندم از اینکه بتوانم مطالب عاشقانه خود را در فضایی مجازی به دید عموم برسانم ... از اینکه به وبلاگ خودتون سرزدین ، نهایت قدردانی را دارم.. نظر یادتون نره ... مرسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 1,965
  • کدهای اختصاصی
    ................................

    پیج رنک

    .................................
    ................................. قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ
    .............................. ..............................

    یا سلام ، به کافه تنهایی ما خوش آمدید

    عاشقانه ترین مطالب

    فضایی بسیار رمانتیک و زیبا

    با دلی خوش ، این وبلاگ رو ترک کنید


    ....................................