loading...
❤❀ ڪــــــــــافــہ تنهــــــــــــــــــایے ✿❤
محمد بازدید : 45 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

مهربونم،

         نازنینم، بهترینم.

                    عشقم، امیدم، جونم.

                                        با توام ، با تو، دنیای من.

میخوام لحظه هام رو با تو بگذرونم. تمام لحظه های که حالا دارم و نمی دونم چند سال، چند ماه، چند هفته، یا چندروز دیگه میتونم و فرصت دارم با تو باشم یا نه؟!

ارزش این لحظه ها رو با هیچ چیز دیگه نمیتونم برابر بدونم.

میخوام تو تمام لحظه هایی که میتونیم داشته باشیم،با تو باشم.

 کنارت،

         همراهت،

                          هم قدم

                            و هم نفس با نفس کشیدنت.

میخوام تا میتونم صدای قلب مهربونت رو بشنوم. تا میتونم نفسهات رو بشنوم و حفظ کنم.

میخوام ضربان قلبت رو بشمارم تا وقتی نیستی، از حفظ بشمارم و ثانیه هام رو با تو تنظیم کنم.

کنارم بمون، تا زنده بمونم. با من باش، تا دووم بیارم.

مراقب چشمات باش، تا امیدوار بمونم. مراقب قلبت باش، تا زنده بمونم. مراقبم باش، تا کنارت بمونم.

گفتم، هزار بار دیگه هم میگم:

دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم مهتابم . . . تا هر زمان که زنده باشم.

 

[ یکشنبه 13 مرداد1392 ] [ 3:29 ] [ حسین بهروزی ]
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام عرض میکنم به تمامی عزیزانی که به ❤❀ ڪافــہ تنهــایے ✿❤ ما قدم رنجه فرمودن : من محمد هستم و خرسندم از اینکه بتوانم مطالب عاشقانه خود را در فضایی مجازی به دید عموم برسانم ... از اینکه به وبلاگ خودتون سرزدین ، نهایت قدردانی را دارم.. نظر یادتون نره ... مرسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 1,987
  • کدهای اختصاصی
    ................................

    پیج رنک

    .................................
    ................................. قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ
    .............................. ..............................

    یا سلام ، به کافه تنهایی ما خوش آمدید

    عاشقانه ترین مطالب

    فضایی بسیار رمانتیک و زیبا

    با دلی خوش ، این وبلاگ رو ترک کنید


    ....................................