loading...
❤❀ ڪــــــــــافــہ تنهــــــــــــــــــایے ✿❤
محمد بازدید : 43 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (1)

حقیقت رفتن...

امکان هجرت تو

تراوش می کند،از خطوط مبهم نگاهت

من پیشتر،دیده بودم

جرقه محال ماندنت را

در سایش دستانمان به رفتنت ایمان دارم،

چون ماهی آزاد به جریان آب

نبودنت،

مرا در سطح بزرگ اشکهایم پر از عطش میکند

چقدر سنگین شده اند شانه هایم!

آخر بعد از تو ترازوی تنهایی ام شده اند...

 

عشق لحظه ای...

سالها...

پنهانت کرده بودم

در سبزینه آن گیاهی که در

کالی احساسم روئیده بود

احساسم را کشتم

در هیاهوی نوبری بلوغ

و دچارت شدم در ناهوشیاری تنم

خواستنم ریشه در ابدیت داشت

سالها...

من ندانستم تو

عشق از " گلشن امروز " میخواهی

و بودن از " خوشه الان " میچینی...

 

رویای یخی...

پر میکرد یادت، همه حجم خالی فضایم را

 و خواستنت شیطنت میکرد، در مسیر نبض رگهایم

 بوته نورس احساسم، ریشه دوانده بود در تری اشکهایم

 همه روزه، میشنیدم صدای عشق را

 حتی در قیژ قیژ، لولای در قدیمی

 همه شب;

 پشت پرده، سایه ای از جنس تو اردو زده بود

 رویای هم آغوشیت نخ بادبادکی بود

 که مرا بالا میکشاند تا دب اکبر

 و در مجادله ناکوک دل و عشق،

 کوچکتر از باخته شده بود "عقلم"

 تو میدانستی;

 رویای شیرینم، یخیست

 "هایش" کردی

 چه ساده تبخیر شد از گرمی نفسهایت...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهسا مرادی در تاریخ 1392/06/14 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

سلام من یکی از بازدید کنندگان پروپا قرص وبسایتتون هستم چرا شماکسب درامد نمیکنید من وبلاگ ندارم ولی یه کسب درامد خوب دارم یه وبسایت میخوام بهت معرفی کنم حداقل ماهی 20000 درامد داری از طریق این کد ثبت نام کن www.mitrarank.ir/?where=register&reagent=6800 مثلا 4ساعت تو اینترنت باش همه کارتو انجام بده بعد تو این سایت بازدید خودکار انجام بده نیاز به هیج چیز دیگه نداری من دانشگاهه هستم دوستم بهم معرفی کرد
اینم توضیع کامل تر سایت میترا رنک امروز تغییر دیگری رو در سایت اعمال کرده و اون اینه که محدودیت بازدید خودکار روزانه رو برداشته و ضریب همکاری رو جایگزینش کرده که برای کاربرا خیلی بهتر از قبل میشه.

ضریب همکاری در قسمت راهنمای سایت به صورت زیر تعریف شده :

ضریب همکاری و نحوه محاسبه آن

ضریب همکاری برابر است با تقسیم [سفارش های شما و زیرمجموعه هایتان] بر [امتیاز کسب شده شما]. ضریب همکاری می تواند حداقل برابر 0.5 و حداکثر برابر 5 باشد. سفارش های شما و یا زیرمجموعه هایتان می تواند شامل موارد زیر باشد :

1. اضافه کردن آدرس جدید برای افزایش بازدید، گوگل پلاس و یا لایک فیس بوک
2. شارژ آدرس های اضافه شده
3. خرید پکیج های افزایش بازدید
4. ارسال پیام برای دیگر کاربران

ضریب همکاری = [سفارش های شما و زیرمجموعه هایتان] / [امتیاز کسب شده شما]
به جهت تشویق کاربران فعال و قدیمی، پس از هر بار برداشت از حساب، 50 درصد از مجموع سفارش های شما و زیرمجموعه هایتان در حساب شما باقی می ماند.

از آنجاییکه ضریب همکاری حداقل 0.5 و حداکثر 5 هست و محدودیت بازدید روزانه برداشته شده پس محاسبات به حالت قبل از اعمال محدودیت برمیگرده با این تفاوت که در آخر ضریب همکاری رو باید ضرب در امتیاز کل کرد. با این حساب شما از حداقل 40،000 تومان (80،000 *0.5) تا 400،000 تومان (80،000*5) میتونید ماهانه درآمد داشته باشید.
اگه دوست داشتی میتونم تو وب باهات همکاری داشته باشم

www.mitrarank.ir/?where=register&reagent=6800


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام عرض میکنم به تمامی عزیزانی که به ❤❀ ڪافــہ تنهــایے ✿❤ ما قدم رنجه فرمودن : من محمد هستم و خرسندم از اینکه بتوانم مطالب عاشقانه خود را در فضایی مجازی به دید عموم برسانم ... از اینکه به وبلاگ خودتون سرزدین ، نهایت قدردانی را دارم.. نظر یادتون نره ... مرسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 1,991
  • کدهای اختصاصی
    ................................

    پیج رنک

    .................................
    ................................. قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ
    .............................. ..............................

    یا سلام ، به کافه تنهایی ما خوش آمدید

    عاشقانه ترین مطالب

    فضایی بسیار رمانتیک و زیبا

    با دلی خوش ، این وبلاگ رو ترک کنید


    ....................................